utreg4ever

Aanmelden voor het volledig lidmaatschap kan via dit forum. Na goed- keuring kun je doorgroeien naar Brons, Zilver of Goud-lidmaatschap!
Forumregels
Lid worden? Vul je aanmelding dan serieus in! Regelmatig komen wij aanmeldingen tegen waar slechts een aantal woorden zijn ingevuld.
Deze worden niet geaccepteerd. Vul je motivatie in en vertel wat over jezelf. Kleine moeite toch?

Aanmelden
Plaats reactie
utreg4ever

utreg4ever

Bericht door utreg4ever » 04 november 2018, 11:47

Naam: john baartman

Clan verleden:
ja 1tje maar is al een hele tijd geleden en weet niet meer zijn naam

Motivatie / Vertel iets over jezelf:
hallo ik ben glazenwasser.ik heb opleiding mataal afgerond maar doe er niets mee haha..ben veel bezig met electronish muziek maken.en het miksen van muziek.voor de rest heb ik 2 kinderen haha jaja ik ben oud aan het worden.maar cod blijft leuk.wrm dutch warriors ik ben ooit inderdaad lid geweest van een clan ,maar dat is eg lang geleden en ik weet niet meer hoe die heet. en dat was ook alleen maar engels...

Hoe ben je aan ons adres gekomen?
google

Van welke divisie wil je lid worden?
DW# Community

vuurvlammetje
DW# Community
DW# Community

Teamleader-bericht

Bericht door vuurvlammetje » 04 november 2018, 13:26

Hey,

Tof dat je volledig lid wilt worden. Ik heb je aanmelding gelezen en deze is in behandeling genomen.
Wat ons betreft ben je van harte welkom.

Voordat we je volledig lidmaatschap geven willen we graag met je kennismaken op Teamspeak. Zo kunnen we je direct wegwijs maken binnen onze Community en je op de hoogte brengen van alle ins en outs. Wel zo prettig toch? Voor nieuwe leden is er een handige Handout waar je alvast het een en het ander kunt lezen.

Wil je even laten weten wanneer je op Teamspeak te vinden bent? Gebruik op Teamspeak dezelfde Nickname als op de website, dan kunnen we je makkelijker herkennen. Je kunt het ons laten weten middels een reactie in dit onderwerp. Je hoeft niet persé met mij een gesprek te doen dus zie je een andere recruiter op teamspeak spreek deze dan gerust even aan.

We hopen je snel te spreken!

Namens de Community,

vuurvlammetje

[AANMELDING IN BEHANDELING]

utreg4ever

Re: Teamleader-bericht

Bericht door utreg4ever » 04 november 2018, 22:04

vuurvlammetje schreef:Hey,

Tof dat je volledig lid wilt worden. Ik heb je aanmelding gelezen en deze is in behandeling genomen.
Wat ons betreft ben je van harte welkom.

Voordat we je volledig lidmaatschap geven willen we graag met je kennismaken op Teamspeak. Zo kunnen we je direct wegwijs maken binnen onze Community en je op de hoogte brengen van alle ins en outs. Wel zo prettig toch? Voor nieuwe leden is er een handige Handout waar je alvast het een en het ander kunt lezen.

Wil je even laten weten wanneer je op Teamspeak te vinden bent? Gebruik op Teamspeak dezelfde Nickname als op de website, dan kunnen we je makkelijker herkennen. Je kunt het ons laten weten middels een reactie in dit onderwerp. Je hoeft niet persé met mij een gesprek te doen dus zie je een andere recruiter op teamspeak spreek deze dan gerust even aan.

We hopen je snel te spreken!

Namens de Community,

vuurvlammetje

[AANMELDING IN BEHANDELING]
hoi vlammetje, ga ik zeker doen. alleen heb nog geen mic,ga ik ff vd wk voor koekenloeren.
beter dat er ook nederlandse clans zijn,erg fijn.
maargoed ik ga ff jullie site bekijken enzo.

ik heb wel cod4 1.8.1 weet nie of dat een probleem is .ik heb het spel digitaal gedownload en via steam toe gevoegd.
maar de servers op 1.8 is eg crap gewoon..

grt john

Reverse7th
DW# Community
DW# Community

Teamleader-bericht

Bericht door Reverse7th » 16 december 2018, 21:02

Hey,

Het spijt me je te moeten melden dat we je aanmelding/lidmaatschap hebben afgekeurd. Dit kan zijn omdat je niet aan onze voorwaarden voldoet of inactief bent. Ik heb je lidmaatschap/aanmelding afgekeurd met de volgende reden: "".

Heb je vragen omtrent deze beslissing, laat het mij dan gerust weten.

Reverse7th

[AANMELDING AFGEKEURD]

Plaats reactie