Call Of Duty Black Ops 3

Forum voor alle onderwerpen over de games in de Call of Duty-serie
Onder andere Call of Duty 2, 3, Black Ops- en Modern Warfare series
Plaats reactie
eplica
DW# Community
DW# Community

Call Of Duty Black Ops 3

Bericht door eplica » 13 juli 2015, 19:00

hallo

ik heb met verschillende leden/members gepraat over BO3 en kreeg veel te horen dat het op COD AW lijkt.
DAT KLOPT... maar omdat het van de Black Ops series is heb ik er toch vertrouwen in dat het een rederijke COD wordt
en beter zal werken dan COD AW.

ik zal het een en ander uitleggen over hoe BO3 werk en ik zal ook wat multyplayer game play laten zien.

streaks:
je hebt 2 soorten de gewone streaks en wat nieuw is je hebt ook een specalist bonus die komen met het personage die je kiest.
deze bonus heeft een timer en die loopt de gehele game door en met het maken van een kill word de tijd minder deze zijn, crosbow, minigun, freezegun, 2X score, revive, teleportatie, blades en een op hand gun(cybergun) en elke heeft weer een max in gebruik waarna de timer op nieuw afloopt.

nieuwe exo abilities:
wall walking het is niet veel bijzonders dat je lang muren kan rennen het kan tactische een ontwijking manoeuvre zijn of om makerlijker van a naar b te komen. en tijdens het wall walking kan je ook schieten maar uit beelden die ik gezien heb kan je niet heel accuraat schieten, en als je tegen een ander op loopt tijden het lopen langs een muur dan val je samen het onbekende in tenzij je hem vroeg tijdig neer schiet.

er zit ook een cooldown op je exo zodat het bunny hoppen en sliden van hot naar het niet meer kan je kan maar 2 keer hoog springen en 2 keer sliden achter elkaar waar na je exo 2 a 3 seconden niet meer bruikbaar is.

wapens:
GOED NIEUWS!!! er zitten geen lazers meer in het zijn allemaal wel futuristische wapens. er zijn een paar nieuwe granaten en tacticals zoals een virus en brand bom. voor de rest heb ik weinig info over de wapens en eventuele wapen level systeem optict en het costumezeren.

personages:
over de personages is weinig vrij gegeven maar het costumizeren is weer van toepassing.

zombies:
ja er zit een zombie mode in BO3.
er zit geen exo's in deze mode dus old school zombies KNALLUUU!!! wel is er om de zoveel rondes een monster dat je moet neer schieten of misschien als eind baas.

hier onder zijn wat gameplay video's.

eplica

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZKpXktda3zs[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=nOKAYLKtePQ[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=yffobCm2LvE[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=SQo6ji35Ibg[/youtube]

sidneyajax
Beheerder
Beheerder

Re: Call Of Duty Black Ops 3

Bericht door sidneyajax » 13 juli 2015, 19:13

Hey,

Wel toffe inzet die je toont om je team gruwelijk te houden en actief.
Maar ik vind eerlijk dat de zombies en het heel COD uitgemolken is.
Google, je beste vriend :)

eplica
DW# Community
DW# Community

Bericht door eplica » 13 juli 2015, 20:00

sidneyajax schreef:Hey,

Wel toffe inzet die je toont om je team gruwelijk te houden en actief.
Maar ik vind eerlijk dat de zombies en het heel COD uitgemolken is.
beste sidneyajax

jammer dat je er zo over denkt.

maar kijkt eens terug naar vroeger met een groep COD MW3 of BO2 doen was toch altijd gezellig zowel in custom games als puplic. wat maakt het dan uit dat het spel zelf hackers heeft of glicht en lagt als de pest. gamen met elkaar is het veel leuker en dat zal het ook weer worden. ''give it a shot''

sidneyajax
Beheerder
Beheerder

Bericht door sidneyajax » 13 juli 2015, 20:25

Nee dat denk ik niet als iedereen OSU gaat spelen of Arma met zen allen dan haakt de helft al af.
Ik denk dat het zelfde geld voor COD en dan zoals ik zij *uitgemolken* spel kopen voor de volle prijs heb ik er niet voor over.
En als je luistert naar de Call Of Duty community hoor je precies het zelfde.

http://www.dutchwarriors.nl/community/v ... ler#p47926 Dit is al van onze community.
Google, je beste vriend :)

eplica
DW# Community
DW# Community

Bericht door eplica » 13 juli 2015, 20:55

ik weet heus wat de community vind van BO3. en wat iedereen zegt over BO3 dat het op AW lijkt vinden ze het niks.
en natuurlijk is het vertrouwen in de COD series weg door de laaste 2 COD's (gost en AW). en de prijzen voor een spel is gewoon belachelijk, al helemaal als de voorgangers er van niks waren. het is nog af wachten tot de release van de game.

en die post is ook de reden dat ik deze post gemaakt hebt

DutchSnake

Bericht door DutchSnake » 23 oktober 2015, 19:24

Black ops 3 kan nog voor verrassingen zorgen, iedereen die ik aansprak was ook zo sceptisch over black ops 2... uiteindelijk spelen sommige kennissen van mij BO2 nog steeds. Persoonlijk toch vind ik BO2 de betere latere cod's uitgebracht.

Hoop dat de community niet al teveel boe en bah gaan roepen, want het kan erg meevallen, en dan spelen we toch met elkaar? Qualiteit over quantiteit ;)
En mocht de multiplayer tegen vallen... kun je toch uuuuuuuren zombies verder spelen met elkaar. :D
Ik heb de (digital) deluxe edition kunnen scoren voor 80€ (incl. season pass) maar heb BO3 standaard al gezien voor >40€
Game on!

Hazard
DW# Community
DW# Community

Bericht door Hazard » 23 oktober 2015, 21:08

Niet om jou af te krake Wilco, vind top dat je jou team zo promote!

Maareh CoD;

Recoil, skills, gebaseerd op oorlog.. :)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=y0SqnEbH_j0[/youtube]

Enneh Bullshit:

recoil ? Skill ? Alien oorlog :P Koop ik toch liever star wars waar het zo hoort om als een alien te spelen (H)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-zFUuRgMaPM[/youtube]

Maareh eerlijk, ja het ziet eruit als een best wel leuke game & sinds het BO is zou die vast en zeker beter draaie dan Ghost & AW. Des al niet te min is het de CoD naam niet waard. AW was dit ook niet & ghost ook niet. CoD was ooit lang lang geleden een goeie shooter wat waar gaf voor zijn geld. Nu is het een grote melk koe geworde die graag wil dat kleine kindere hun ouders vrage om die game te kope voor ze omdat het zo super super gaaf is omdat alles kan. Daarbij heeft dit totaal geen toegevoegde waarde aan de BO reeks.. sinds titanfall & AW zo goed in de cijfers liep hebbe ze zelfs BO maar verkloot om wat extra geld te verdienen. Zo zit de wereld nu in elkaar & niemand kan er nog iets aan doen :'( Ik ga wel gewoon airsofte, en koop bo3 een x voor 15 euro :P
Heaven Kicked Me Out And Hell Is Afraid I'll Take Over

Ik ben & blijf een betere pokémon trainer dan Ash Ketchum & Killerned3

DutchSnake

Bericht door DutchSnake » 23 oktober 2015, 22:43

Tuurlijk ik mis de tijd van COD2, COD4 en WAW.
Zeker World at War, goede herinneringen
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wKOEZyw7HFw[/youtube]

Is voor een deel ook veranderd te tijden, campers kenden we in die tijd niet echt. Zeker met de laatste jaren en hoe MLG "speelt" is het niks anders dan wachten wachten en defensief spelen geworden. Voor een grote deel is ook naar mijn idee niet alleen de game maar de spelers veranderd. Skills kost te veel moeite dus een LMG of assault en wachten maar is simpelweg makkelijker...

Hazard
DW# Community
DW# Community

Bericht door Hazard » 24 oktober 2015, 11:39

DutchSnake schreef:
Is voor een deel ook veranderd te tijden, campers kenden we in die tijd niet echt. Zeker met de laatste jaren en hoe MLG "speelt" is het niks anders dan wachten wachten en defensief spelen geworden. Voor een grote deel is ook naar mijn idee niet alleen de game maar de spelers veranderd. Skills kost te veel moeite dus een LMG of assault en wachten maar is simpelweg makkelijker...
Bij mij is het precies het omgekeerde, ik campte als een gek een WaW met me bolt action of sniper. Bvb die map op jou video, hoog in de struikjes of achter op het balkon en maar kills pakke heerlijke tijd! Juist nu met BO/ghost/AW ren ik rond als een gekke idioot en haal als nog een goeie KD. Juist omdat je meer en deel speelt met een LMG/Assault maakt het (voor mij) makkelijker en dan wel leuker om rond te renne.

Btw, mooie vid! (H)
Heaven Kicked Me Out And Hell Is Afraid I'll Take Over

Ik ben & blijf een betere pokémon trainer dan Ash Ketchum & Killerned3

Plaats reactie