Battlefield 1 Open Beta

Forum voor alle onderwerpen over de games in de Battlefield-serie
Onder andere Bad Company, Battlefield 2, 3, 4 en Battlefield Hardline
Post Reply
Hazard
DW# Community
DW# Community

Battlefield 1 Open Beta

Post by Hazard »

Battlefield 1 Open Beta is vandaag van start gegaan!

Om aan de slag te kunnen met de Battlefield 1 bèta moet je in het bezit zijn van een Insider-account, ben je nog niet in het bezit van een account dan val je helaas buiten de boot. (nee geintje, even verder lezen) Gamers konden zich toch 21 augustus registreren om een selectie te maken uit de drie platformen. De codes voor Battlefield Insiders worden per mail verstuurd en we verwachten dat je ze later vandaag zal ontvangen.

Op 31 augustus ( 1 dag later ) gaat de open Battlefield 1 bèta van start en dat betekent dat je geen code nodig bent om te spelen. De bèta kan worden gevonden in de PlayStation Store, Xbox Store en Origin voor pc Grote van de beta is ongeveer 7GB,

De Battlefield 1 bèta vindt plaats in de Sinai Desert-map, die gevechten met paarden bevat, dodelijke gepantserde treinen, vliegtuigen en meer. Er zijn twee modes beschikbaar: Conquest en Rush en er is ondersteuning aanwezig voor 64 spelers. Onduidelijk is op het moment nog wat de systeemeisen zijn voor de pc en of er op een later moment nog andere mode en maps worden toegevoegd.

Voor deze open beta zijn er 2 Teamspeak Channels aangemaakt onder Evenementen -> Battlefield 1 Open Beta
Heaven Kicked Me Out And Hell Is Afraid I'll Take Over

Ik ben & blijf een betere pokémon trainer dan Ash Ketchum & Killerned3

sidneyajax
Beheerder
Beheerder

Re: Battlefield 1 Open Beta

Post by sidneyajax »

Ik heb hem al!
Google, je beste vriend :)

Post Reply