Battlefield 5

Forum voor alle onderwerpen over de games in de Battlefield-serie
Onder andere Bad Company, Battlefield 2, 3, 4 en Battlefield Hardline
Plaats reactie
Barricade
DW# Community
DW# Community

Battlefield 5

Bericht door Barricade » 04 juni 2018, 18:52

Beste allen,

Er is nog niet veel bekend omtrent Battlefield 5, behalve dat het verhaal in de tweede wereld oorlog afspeelt.
Er is wel een trailer/teaser te zien met wat (naar wat lijkt) gescripte events. Uit ervaring blijkt altijd maar weer dat je niet veel waarde kan hechten aan deze filmpjes, ze zijn tenslotte gemaakt om een sales hype/marketing te starten.

Toch was ik even benieuwd naar jullie vooruitzichten.
Zijn er mensen wie al op voorhand hebben besloten om Battlefield 5 te kopen?
Zijn er ook mensen wie interesse hebben om een eSports team op te zetten en zodoende wat "clanwars" te gaan voeren?

Of voor de mensen wie wellicht helemaal niet zo op de hoogte zijn van Battlefield 5:
Is er interesse om deze thread te gebruiken om nieuws te delen met DW members?

Proffie, Tollie en ik zijn gezamelijk DW gejoined en zouden graag (mits de game goed lijkt te zijn) binnen DW iets willen opzetten om gezamenlijk een DW community binnen Battlefield 5 te starten, mits hier genoeg animo voor is en er goedkeuring wordt gegeven door de community managers.

Hierbij alvast wat informatie m.b.t. de game:
Reveal trailer/teaser: https://www.youtube.com/watch?v=fb1MR85XFOc
Interview met Jackfrags over de zorgen van de community: https://www.youtube.com/watch?v=dh4MHyozPyU

Ben benieuwd naar reacties!

Mvg,
Barricade / Alvin

Finny
Beheerder
Beheerder

Re: Battlefield 5

Bericht door Finny » 04 juni 2018, 22:04

Hoi Alvin,

Super top! In de recente vergadering met de CREW is er gesproken om opnieuw te kijken naar een groepen/team systeem om leden zo zelf de kans te geven een Team binnen een bepaalde game te starten. In het verleden hebben we hier al eens mee gewerkt, toen was het alleen niet zo laagdrempelig als we nu zouden willen opzetten. Niet alleen bied het namelijk goede mogelijkheden voor de Community, maar ook potentie voor onze Esports divisie (indien een team voldoende hoog niveau kan halen).

Zin om hier binnenkort is met een Community coördinator over te spreken?

Groetjes,

Finny

Barricade
DW# Community
DW# Community

Bericht door Barricade » 05 juni 2018, 15:09

Beste Finny / Mark,

Leuk om te horen dat jullie dergelijke ideeën al reeds hebben besproken!
Lijkt me erg leuk om met een coördinator wat te brainstormen en de ideeën te bespreken.

Ik ben vrijwel iedere avond online op TeamSpeak, ik zal bij gelegenheid vanavond iemand proberen aan te spreken.

Mvg,
Barricade / Alvin

patwars
Elite
Elite

Bericht door patwars » 06 juni 2018, 21:31

Barricade schreef:Beste Finny / Mark,

Leuk om te horen dat jullie dergelijke ideeën al reeds hebben besproken!
Lijkt me erg leuk om met een coördinator wat te brainstormen en de ideeën te bespreken.

Ik ben vrijwel iedere avond online op TeamSpeak, ik zal bij gelegenheid vanavond iemand proberen aan te spreken.

Mvg,
Barricade / Alvin
beste,

er zou misschien wel een game event van in komen komen als er genoeg mensen zijn die er interesseren voor hebben , je kan men steeds aan spreken of jij een leuk idee hebt voor een event , als hij uit komt .

mvg Patwars
mvg Patwars

Barricade
DW# Community
DW# Community

Bericht door Barricade » 08 juni 2018, 14:14

Bedankt voor je idee Patwars.

Inmiddels heb ik Daymian gesproken en hij heeft mij verteld dat DW het leuk zou vinden indien er weer een eSports team actief zou worden. Tot die tijd dat er meer duidelijkheid is om die game, adviseerde hij mij om mensen te werven en lid te maken van de community. Dat is ook iets wat we dus gaan proberen te doen.

Zodra zich ideeën of concrete dingen zich voor doen, zullen we dit met de coordinatoren en overige mensen delen.

Plaats reactie