CSGO frikandell vretende tijger zoekt CSGO maatjes

Forum voor alle onderwerpen over de game Counter Strike
Counter-Strike: Global Offensive
Plaats reactie
iluvtokill

CSGO frikandell vretende tijger zoekt CSGO maatjes

Bericht door iluvtokill » 26 augustus 2016, 14:25

Hey gamerzzzzzz

Ik ben Joey en ben 23 jaar jong, ik ben klein, modder vet en eet veel te veel frikandellen speciaal. Ik heb het denkvermogen van een iglo visstick en dan zullen we maar niet beginnen over de handelingssnelheid..... Deze ligt op het vermogen van je 80 jarige opa of oma..... of misschien nog lager.

Tijdens mijn CSGO carrière ben ik teveel russen tegengekomen... we all know the story right! Deze ..... russen kwam ik zo vaak tegen dat ik bijna een van hen werd, wodka zuipen en 24/7 mensen trollen op CSGO was dagelijkse kost. Echter heb ik besloten om af te kicken zowel voor mezelf als mijn vriendin, welke overigens net op Hagrid uit Harry Potter lijkt. Momenteel helpt Hagrid me door een moeilijke periode heen en gaat het al stukken beter!!!! Daarom ga ik nu op zoek naar mensen die samen met deze kaasvretende Goliath russen willen vernietigen. Ik vervul momenteel alle rollen, want ik doe maar wat en heb overal schijt aan... Ik ben momenteel DMG met +- 700 uurtjes aan levenloze ervaring.

Ben jij mijn Emma Watson, superman, batman,seksgod of spongebob en wil je heel graag met de dikste CSGO player spelen, stuur dan een vrienden verzoek en dan kijken we wat ik waard ben (meestal 3x niks) :D

http://steamcommunity.com/profiles/76561198014461235

Plaats reactie