Toekomstplan voorjaar 2013

Laatste nieuws en ontwikkelingen binnen de DW# Community.
Je kunt via dit forum ook alle oude nieuwsberichten nog eens nalezen.
Plaats reactie

Mijn mening tot nu toe

Peiling eindigde op 20 mei 2013, 14:15

Ik ben VOOR dit toekomstplan
20
100%
Ik ben TEGEN dit toekomstplan
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 20

Finny
Beheerder
Beheerder

Toekomstplan voorjaar 2013

Bericht door Finny » 13 mei 2013, 14:15

Afbeelding

Korte tijd terug is er op het forum een onderwerp geplaatst onder de naam Voorjaars Brainstorm. In dit onderwerp zijn door leden en beheerders diverse vernieuwende ideeën geplaatst. Als CREW hebben we een aantal van deze ideeën samengevoegd tot een toekomstplan. Wij zijn van mening dat we door dit toekomstplan de Community actiever kunnen maken en kunnen versterken om op deze manier een positieve boost te geven richting de toekomst.

Voordat we overgaan tot realisatie van dit plan willen we graag van leden weten wat zij van het plan vinden. Immers, wanneer leden niets zien in dit toekomstplan, dan heeft het geen kans van slagen. Je kunt het toekomstplan via deze link inzien: /user/docs/toekomstplan_voorjaar2013.pdf

Wij zijn benieuwd wat jullie van dit plan vinden en nodigen jullie daarom op vrijdagavond 17 mei 2013 uit om je mening over dit toekomstplan uit te spreken. Tevens zal het plan door de CREW op deze avond mondeling worden toegelicht. We nodigen je daarom graag uit op Teamspeak. Aanvang is om 20:30 uur. Aan/afmelden: /community/calendar.php?view=event&calEid=257&calM=5&calY=2013.

Tot dan!

Solidgamez

Re: Toekomstplan voorjaar 2013

Bericht door Solidgamez » 13 mei 2013, 15:40

dit plan ziet er heel goed uit, alleen een vraagje: de team beheerders, worden die dan automatisch bijvoorbeeld leden beheer, of komen er dan nieuwe mensen in de CREW en gaan er een aantal team beheerders weg? of worden de mensen die nu teambeheerder zijn straks automatisch teamleider en zijn daarmee de rank beheerder kwijt?
verder vind ik het jammer dat ik op dit moment moet zeggen dat ik niet deel kan nemen aan de vergadering, omdat ik dan een weekeindje weg ga.
:)

PantoffelKnager

Bericht door PantoffelKnager » 13 mei 2013, 17:01

Jongens, schouderklopje voor jullie allemaal want het ziet er gelikt uit!! Wanneer word t ingevoerd? :P

Mynewacc
Elite
Elite

Bericht door Mynewacc » 13 mei 2013, 19:38

Solidgamez schreef:de team beheerders, worden die dan automatisch bijvoorbeeld leden beheer, of komen er dan nieuwe mensen in de CREW en gaan er een aantal team beheerders weg? of worden de mensen die nu teambeheerder zijn straks automatisch teamleider en zijn daarmee de rank beheerder kwijt?
Een deel van de teamleaders die we nu hebben, zal straks naar Ledenbeheer gaan. Het gaat hier waarschijnlijk om twee personen. Zij zullen geen team meer leiden. Hun voornaamste taak is het goed- of afkeuren van nieuwe aanmeldingen, en de ledenadministratie in ruimere zin.

De overige teamleaders zullen straks (als goldmember) een team gaan leiden en daarmee Teamleider worden. Zij vallen niet langer onder de crew. Zij blijven eigenlijk hetzelfde doen als ze nu doen, alleen voegen ze nu leden toe aan hun team i.p.v. aan de clan (dit doet Ledenbeheer).
PantoffelKnager schreef:Jongens, schouderklopje voor jullie allemaal want het ziet er gelikt uit!! Wanneer word t ingevoerd? :P
De invoering zal in meerdere fasen verlopen. Exacte data durf ik niet te noemen, wellicht dat we daar vrijdag uitsluitsel over kunnen geven.
DW# Coaster Head 2016
(vanwege het onthoofden van de meeste heads)

Plaats reactie