ESL Ghosts

Laatste nieuws en ontwikkelingen binnen de DW# Community.
Je kunt via dit forum ook alle oude nieuwsberichten nog eens nalezen.
SpeeD

ESL Ghosts

Bericht door SpeeD » 01 februari 2014, 18:31

Afbeelding

Beste members,

Ik was van plan om ons COD team tot een hoger niveau te brengen door met jullie ESL te gaan doen.
Wij gaan dit doen op vrijwillige basis, iedereen is welkom en dit zal ook altijd zo blijven.
Er gaan oefenavonden plaats vinden 2x per week en een officiële match in het weekend.
Mijn voorkeur ging uit naar dinsdag en donderdag avond voor te oefenen om 20:00 starten tot ~21:00 eindigen.
En op zaterdagavond een officiële match tegen een andere clan Rond een tijd van 19:00.
Zo denk ik met iedereen het meeste rekening te hebben gehouden mocht dit niet het geval zijn kunnen jullie hier nog een reactie op geven.
Ook is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om op elk gewenst moment indien genoeg members online een match te doen.

Nu even de uitleg van ESL:

Graag allen te beginnen met het maken van een account bij http://www.esl.eu/eu/register_player
Hierbij graag registreren met een nieuwe account en niet met facebook.

Nadat dit voltooid is kun je inloggen op ESL http://www.esl.eu/eu/login/save/

Dan graag ESL wire downloaden : http://www.esl.eu/eu/wire/anti-cheat/
Inloggen hier kun je doen met de inlog gegevens van de ESL site.

Vervolgens kun je bij het DW team komen door naar deze link te gaan http://www.esl.eu/eu/wire/anti-cheat/team/6639100/
En dan vervolgens aan mij vragen voor het wachtwoord.

Ook is het handig dat iedereen even de regels doorneemt http://www.esl.eu/eu/codghosts/cup/5on5 ... eagueinfo/

Graag zou ik ook van jullie allemaal willen weten aan welke gametypes jullie willen gaan meedoen.
bijvoorbeeld: S&D / S&R / Domination / Blitz / Hardcore ladder ?

Naar mijn mening kunnen we beter in het begin ons bij 1 gametype houden zoals S&D aangezien deze het meest gebruikelijke is. Maar nogmaals dit laat ik even aan jullie over.

Er gaat ook binnen onze COD groep een Elite ESL team ontstaan.
Wil je hier graag bij horen dan probeer zoveel mogelijk aanwezig te zijn op de oefendagen.
Dit wil overigens niet zeggen dat dit de enige members zijn wat ESL gaan spelen.
En ook niet dat deze members voorrang gaan krijgen op andere members.

Mochten we in de toekomst in een ESL toernooi komen en hierbij podium plaats innemen dan zal ik een beloning geven aan de members die hier actief aan deelgenomen hebben.

Ik hoop dat we veel plezier gaan krijgen aan ESL en dat dit ons allemaal een hechter team maakt.

Let's Do This !!!!!

Afbeelding
Laatst gewijzigd door SpeeD op 04 februari 2014, 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Hazard
DW# Community
DW# Community

Re: ESL Ghosts

Bericht door Hazard » 01 februari 2014, 18:50

Nice speedy :) Ik join zowiezo

Zoals ik al zij op TS, misschien is het niet zo handig om vaste dagen neer te zetten op welke we gaan oefenen of matches spelen.
Mijn mening is dat je van week tot week kijkt welke dagen je pakt.

Let the games begin :D
Heaven Kicked Me Out And Hell Is Afraid I'll Take Over

Ik ben & blijf een betere pokémon trainer dan Ash Ketchum & Killerned3

peppie

Bericht door peppie » 02 februari 2014, 12:56

Goed idee, opzich denk ik dat je beter wel vaste oefendagen kan maken en die tijden. alleen mijn voorkeur zou liggen om het van 20:00 tot 21:00 te oefenen. 19:00 matches is prima. I'll be tere with a 7-0 ipv een 0-7 lololololool

Rens1232

Bericht door Rens1232 » 02 februari 2014, 18:17

ik doe ook zeker mee!
8 tot 9 lijkt mij ook beter.

we willen totaal 5 man?

Floris

Bericht door Floris » 02 februari 2014, 18:23

Hallo,
Ik wil ook best mee doen, wel onder de voorwaarde dat het van 8 tot 9 duurt. Daarna kan ik niet garanderen dat ik mee doe.

Floris

shooter

Bericht door shooter » 02 februari 2014, 18:30

ik heb alles gedownload en ingevuld.

uren maken me geen bal uit, denk dat 1 uurtje trainen trouwens te weinig is maar dat zien we best op termijn.
beter 1 gametype nemen en daar super in worden dan enkele nemen en wat zitten rond te dwarrelen.

S&D is ok voor me

grtz

Zwaffel
DW# Community
DW# Community

Bericht door Zwaffel » 02 februari 2014, 20:03

Heb dit op mw3 wel eens geprobeerd, zal eens kijken of ik het programmatje nog hebt waar je de maps in kan laden zodat je tactieken kunt uittekenen

PlecixZ

Bericht door PlecixZ » 02 februari 2014, 21:02

klinkt wel nice, alleen kijken waneer die oefen dagen zijn. Dan kan ik zelf ook m'n planning maken.
Als het doorgaat natuurlijk.
"Good Game Well Played''
- *PlecixZ. -

shooter

Bericht door shooter » 03 februari 2014, 17:29

gisteren al wat oefen potjes gespeeld. Zolang speed wegblijft ben ik goed; :) :)

De regels en beperkingen vallen nog best mee, had het veel erger verwacht. tot binnenkort!

SpeeD

Bericht door SpeeD » 04 februari 2014, 22:12

Heey

Heb even de tijd aangepast naar 20:00 aangezien de meeste daar voorrang aan geven.
De dagen blijven gewoon staan op DINSDAG en DONDERDAG oefenen, ZATERDAG ( esl war )
Voorlopig zal de zaterdag nog zijn om te oefenen aangezien we dit wel even nodig hebben.
We hebben vandaag onze eerste oefenavond gehad en met 8 members online was dit al een zeer geslaagde avond.

Bedankt allemaal !

Op naar nog meer leuke leerzame avonden.

Groetjes SpeeD

Plaats reactie