ESL Ghosts

Laatste nieuws en ontwikkelingen binnen de DW# Community.
Je kunt via dit forum ook alle oude nieuwsberichten nog eens nalezen.
Hazard
DW# Community
DW# Community

Re: ESL Ghosts

Bericht door Hazard » 09 februari 2014, 11:57

Onze eerste ESL VS overwinning gratz guys :)

Afbeelding
Heaven Kicked Me Out And Hell Is Afraid I'll Take Over

Ik ben & blijf een betere pokémon trainer dan Ash Ketchum & Killerned3

shooter

Bericht door shooter » 13 maart 2014, 23:09

hoi,

Ik heb het zoals gezegd in het begin even tijd gegeven en ben toch tot het besluit gekomen dat het niet is wat ik ervan verwacht.
2 uurtjes training per week is veel te weinig en dat avondje gamen op zaterdag en dan op zoek gaan naar een esl vs match in de hoop van dat er iemand online is... pff geeft alleen maar frustraties.

Paar onder jullie nemen dit zeker serieus. Voorbereidingen door speed en hazard zijn zeker goed, maar heb nog steeds het gevoel dat de mensen van het "esl team" dit niet serieus nemen. Ik zou echt met een vaste groep van 5 spelers willen trainen, reserve spelers is altijd leuk. Zij kunnen ook mee trainen en zo beter worden. nu zit je met een willekeurige groep van spelers die NIET op elkaar zijn ingespeeld. Teveel mensen die niet weten hoe ze dit moeten spelen.

Dus bij deze steek ik er ook mijn tijd niet meer in. Als ik toevallig online ben, wat wel dagelijk is dan wil ik eventueel wel potje spelen als jullie hulp nodig hebben.

mijn voorstel voor jullie, meer uren trainen. Leer de maps vanbuiten. niet alleen de spots die eventueel goed zijn maar echt alles. wil je goed worden in esl, wat toch de meeste beweren. Oefen dan, speel meer dan 1 avondje wedstrijden. Ben je online met de groep met of zonder teamleaders. Maakt niet uit, ga private match, ga oefenen, niet zomaar random spelen. Zeg tegen elkaar wat je goed en slecht vindt, als iemand teveel rushed zeg het hem, als hij teveel afwacht dan ook. Voor een goed team te hebben moet je elkaar blindelings vertrouwen. Weten waar iemand zit en naartoe gaat, dan gaan jullie pas goed worden en iets kunnen bereiken.

ik heb 4 jaar i-c-s-l (international cyber snipe league) gespeeld. 5 man team elke zaterdag en zondag 2 x 45 min wedstrijd. In de week trainde wij minstens 3u per dag. in het weekend soms een hele dag online om een map te leren kennen en dan was het soms nog niet voldoende. Ik zeg het, met die schamele 3 uurtjes per week kom je er niet en steek ik er men tijd niet in.

Vorm een team van 5 top spelers. Spelers die altijd online zijn. De rest dient zich te bewijzen in aanwezigheid en training. Vorm een soort van positieve competitie in je team. Wil je iets bereiken zal je keuzes moeten maken in je vrije tijd 's avonds en het weekend.

groeten Shooter

Hazard
DW# Community
DW# Community

Bericht door Hazard » 14 maart 2014, 20:48

shooter schreef:hoi,

Ik heb het zoals gezegd in het begin even tijd gegeven en ben toch tot het besluit gekomen dat het niet is wat ik ervan verwacht.
2 uurtjes training per week is veel te weinig en dat avondje gamen op zaterdag en dan op zoek gaan naar een esl vs match in de hoop van dat er iemand online is... pff geeft alleen maar frustraties.

Paar onder jullie nemen dit zeker serieus. Voorbereidingen door speed en hazard zijn zeker goed, maar heb nog steeds het gevoel dat de mensen van het "esl team" dit niet serieus nemen. Ik zou echt met een vaste groep van 5 spelers willen trainen, reserve spelers is altijd leuk. Zij kunnen ook mee trainen en zo beter worden. nu zit je met een willekeurige groep van spelers die NIET op elkaar zijn ingespeeld. Teveel mensen die niet weten hoe ze dit moeten spelen.

Dus bij deze steek ik er ook mijn tijd niet meer in. Als ik toevallig online ben, wat wel dagelijk is dan wil ik eventueel wel potje spelen als jullie hulp nodig hebben.

mijn voorstel voor jullie, meer uren trainen. Leer de maps vanbuiten. niet alleen de spots die eventueel goed zijn maar echt alles. wil je goed worden in esl, wat toch de meeste beweren. Oefen dan, speel meer dan 1 avondje wedstrijden. Ben je online met de groep met of zonder teamleaders. Maakt niet uit, ga private match, ga oefenen, niet zomaar random spelen. Zeg tegen elkaar wat je goed en slecht vindt, als iemand teveel rushed zeg het hem, als hij teveel afwacht dan ook. Voor een goed team te hebben moet je elkaar blindelings vertrouwen. Weten waar iemand zit en naartoe gaat, dan gaan jullie pas goed worden en iets kunnen bereiken.

ik heb 4 jaar i-c-s-l (international cyber snipe league) gespeeld. 5 man team elke zaterdag en zondag 2 x 45 min wedstrijd. In de week trainde wij minstens 3u per dag. in het weekend soms een hele dag online om een map te leren kennen en dan was het soms nog niet voldoende. Ik zeg het, met die schamele 3 uurtjes per week kom je er niet en steek ik er men tijd niet in.

Vorm een team van 5 top spelers. Spelers die altijd online zijn. De rest dient zich te bewijzen in aanwezigheid en training. Vorm een soort van positieve competitie in je team. Wil je iets bereiken zal je keuzes moeten maken in je vrije tijd 's avonds en het weekend.

groeten Shooter
Shooter, mooi verhaal ? :P

Speed en ik zijn bezig met veranderingen in het ESL gebeuren. Wat dit inhoud is nog niet bekend omdat wij het zelf ook nog niet 100% weten.

Die vaste groep zoals jij zegt gaat er zowiezo komen, wie hier in komt is aan iedereen opzicht zelf. Wie serieus & actief mee doet zal een grote kans maken, wie de kantjes eraf loopt zal nooit in het vaste ESL team joinen. Toch zal ESL open blijven voor iedereen om te joinen, dit zal dan gaan om de training & zo nu en dan een VS match.
Met het vaste ESL team willen we dan ook tournaments gaan spelen ipv alleen VS matches.

Verder moet het leuk blijven, het is niet zo dat wij de top willen bereiken. Tuurlijk we willen winnen, maar echt PRO CoD spelers & elke dag 3 uur training is te veel om het gewoon voor de fun te doen. Atans, ik zie gaming als fun & relaxing. Tuurlijk ESL is serieuser maar dan nog ben ik wel van mening dat het leuk moet blijven & geen verplichting moet worden.

Verder zitten de trainingen op het moment in een begin fase & zullen we de trainingen voort blijven zetten als we alle ESL maps gehad hebben met de standard issue training (nu net heb ik bedacht dat het zo heet) zoals we nu hebben.
Dit zou inhouden, meer tactics niet meer op 1 tactic vertrouwen, leren met elkaar spelen, en zoals jij al aangeeft de maps van binnen en buiten leren kennen. zo dat we uiteindelijk een goed ESL team opbouwen voor eventuele tournaments.

Er gaan meer dingen gebeuren, maar zoals ik al zij is het nog niet 100% zeker wat er precies gaat gebeuren. Mocht je enige ideeën hebben weet je mij of speed te vinden.

STINGER4FUN

Bericht door STINGER4FUN » 06 september 2014, 22:29

Mooie opzet , zodra het actief is ... ben ik erbij , ben bekent met ESL heb mijn eigen clan gehad en op ESL nivo gespeelt , ken de regels en de opzet ervoor al .
Game on !!

BAS

Hazard
DW# Community
DW# Community

Bericht door Hazard » 07 september 2014, 1:13

STINGER4FUN schreef:Mooie opzet , zodra het actief is ... ben ik erbij , ben bekent met ESL heb mijn eigen clan gehad en op ESL nivo gespeelt , ken de regels en de opzet ervoor al .
Op het moment is dit niet meer actief. Ik wil dit wel weer gaan oppakken in Advanced Warfare :)

Wel word er zo nu en dan clan vs clan gespeeld op ghost gewoon voor de fun.

BulletM
DW# Community
DW# Community

Bericht door BulletM » 07 september 2014, 12:56

Ik doe mee :)

Plaats reactie