Battlefield teams

Laatste nieuws en ontwikkelingen binnen de DW# Community.
Je kunt via dit forum ook alle oude nieuwsberichten nog eens nalezen.
arinpee

Battlefield teams

Bericht door arinpee » 07 mei 2014, 22:53

Afbeelding

Team spelers van Battlefield,

We hebben verschillende spelers die meerdere delen van Battlefield spelen of nog geen Battlefield 4 hebben en spelen.
Omdat ik in de toekomst wat evenementen wil organiseren voor de Battlefield 4 spelers heb ik in overleg een 2de groep gemaakt

Standaard zullen jullie nog in het Battlefield 4 team zitten, in de loop van de week zal ik hier wijzigingen in aanbrengen. Iedereen waarvan ik zeker weet dat ze Battlefield 4 spelen zullen in de groep blijven zitten en kunnen eventueel zelf applyen voor de andere groep. Mochten jullie dus per ongeluk niet meer in de Battlefield 4 groep zitten, mijn excuses no hard feelings reapply en ik accepteer je =)

Groetjes Reinier

Sovjet-Command
DW# Community
DW# Community

Re: Battlefield teams

Bericht door Sovjet-Command » 07 mei 2014, 23:09

Ik speel nog wel BF4 maar vanwege eindexamens wat minder en ik heb een nieuwe SSD nodig daarna weer lekker vaak online op BF4
Yeeaah daaar ben ik weer

Sovjet

Finny
Beheerder
Beheerder

Bericht door Finny » 08 mei 2014, 15:50

Splitsing ook even opgenomen in de Ledenlijst :)

Magii

Bericht door Magii » 09 mei 2014, 13:42

Speel de laatste tijd geen BF4 meer vanwege CS:GO. Beïnvloed dit mijn lidmaatschap voor deze groep?
Dare to live the life you have dreamed for yourself. Go forward and make your dreams come true.

arinpee

Bericht door arinpee » 09 mei 2014, 18:49

Magii schreef:Speel de laatste tijd geen BF4 meer vanwege CS:GO. Beïnvloed dit mijn lidmaatschap voor deze groep?
Hoi stijn, daar ben ik nog niet over uit voorlopig laat ik het bij deze wijziging en blijf je er gewoon bij, al streef ik er wel naar dat alle leden uiteindelijk op een beetje reguliere basis het spel spelen om een leuk en actief clubje te krijgen

TeunissenStefan

Bericht door TeunissenStefan » 09 mei 2014, 19:13

Ik wil het wel spelen, maar heb die VIDEO_TDR_FAILURE hea...
"The only person you are destined to become is the person you decide to be" -Ralph Waldo Emerson

Vydra
DW# Community
DW# Community

Bericht door Vydra » 11 mei 2014, 11:55

Sovjet-Command schreef:Ik speel nog wel BF4 maar vanwege eindexamens wat minder en ik heb een nieuwe SSD nodig daarna weer lekker vaak online op BF4
Die zou je maanden geleden toch al kopen ;)
Persoonlijke ontwikkeling ook iets voor jou? JCI | Senior Bedrijfsjurist | D3 Battletag: Vydra#2644 | BattleLog: Vydra2008 | Stream: @Twitch

Zwaffel
DW# Community
DW# Community

Bericht door Zwaffel » 11 mei 2014, 16:20

arinpee schreef:
Magii schreef:Speel de laatste tijd geen BF4 meer vanwege CS:GO. Beïnvloed dit mijn lidmaatschap voor deze groep?
Hoi stijn, daar ben ik nog niet over uit voorlopig laat ik het bij deze wijziging en blijf je er gewoon bij, al streef ik er wel naar dat alle leden uiteindelijk op een beetje reguliere basis het spel spelen om een leuk en actief clubje te krijgen

Lijkt me geen goed idee dat, je kan leden niet dwingen om een spel te spelen om in 'het" groepje te horen.

Sovjet-Command
DW# Community
DW# Community

Bericht door Sovjet-Command » 11 mei 2014, 16:43

Ik weet ook niet of het helemaal gaat werken maar aan de andere kant een actief clubje is wel fijn
Yeeaah daaar ben ik weer

Sovjet

arinpee

Bericht door arinpee » 14 mei 2014, 19:01

Zwaffel schreef:
arinpee schreef:

Lijkt me geen goed idee dat, je kan leden niet dwingen om een spel te spelen om in 'het" groepje te horen.
voorlopig is er nog niets besloten maar geeft mij dit wel duidelijk inzicht over wie bf4 en wie de overige delen speelt

Plaats reactie