Taalgebruik en evenementen DWP

Laatste nieuws en ontwikkelingen binnen de DW# Community.
Je kunt via dit forum ook alle oude nieuwsberichten nog eens nalezen.
BiggBoss

Re: Taalgebruik en evenementen DWP

Bericht door BiggBoss » 20 oktober 2014, 6:40

Het is normaal, en ik weet bijna wel zeker dat het hier ook zo is, dat als wie dan ook gaat schelden met een van de verboden woorden, dat hij/zij hiervoor word aangesproken en dat daar geen uitzondering voor is. En ik ken de beheerders hier niet goed maar ik denk dat zij wel zo zijn dat zij hier echt wel wat mee gaan doen op het moment dat je met een klacht komt dat een van de teamleiders dat doet. Dus een hele discussie voeren heeft geen zin.

Het is eenmaal een regel dat dit niet mag, en een ieder die dat wel doet word hier voor op aangesproken of gekickt, ongeacht wie dat is. Dat lees ik uit de regels klopt dat?
Dan lijkt het me duidelijk toch :D
Druk bezig met het organiseren voor evenementen voor kinder kanker , website is er nog niet maar ook daar ben ik mee bezig alleen ik ben geen echte designer :( http://www.evkk.nl

ZuperVodkaNL

Bericht door ZuperVodkaNL » 20 oktober 2014, 17:21

Omatje schreef:Dat klopt ook. Maar mij is niet bekend dat er een teamleider of beheerder is die daar mee scheld.
Ik zal maar geen namen noemen want dan krijgen we de kleine kinderen discussie ''nietus/wellus'' maar goed idee om het tegen te gaan maar als TL of beheerder zelf daar mee scheld vind ik het een beetje belachelijk.
(Laat maar zitten) Let it sit. - Mr.Polski

Omatje
Elite
Elite

Bericht door Omatje » 20 oktober 2014, 17:29

ZuperVodkaNL schreef:
Omatje schreef:Dat klopt ook. Maar mij is niet bekend dat er een teamleider of beheerder is die daar mee scheld.
Ik zal maar geen namen noemen want dan krijgen we de kleine kinderen discussie ''nietus/wellus'' maar goed idee om het tegen te gaan maar als TL of beheerder zelf daar mee scheld vind ik het een beetje belachelijk.

We zullen het nu even kort houden. Het reglement is opgesteld zodat dat iedereen op een fatsoenlijke manier met plezier met elkaar kan gamen. Daarom moet iedereen binnen de community, dus ook de teamleiders en beheerders zich houden aan het reglement.
Always be yourself. Unless you can be a Unicorn. Then always be a Unicorn.

Finny
Beheerder
Beheerder

Bericht door Finny » 21 oktober 2014, 11:49

Eens met Omatje. Ik denk dat alles binnen de Community wel bespreekbaar is. Dus mocht je een Beheerder/Teamleider ter ore komen dat hij/zij scheld, dan lijkt het mij zinvol als je dit even meld. Vanzelfsprekend bij een andere Beheerder/Teamleider. Dan kunnen we dat in de gaten houden en bij constatering maatregelen treffen ;)

Plaats reactie