Ledenaantal blijft gestaag groeien

Laatste nieuws en ontwikkelingen binnen de DW# Community.
Je kunt via dit forum ook alle oude nieuwsberichten nog eens nalezen.
Plaats reactie
Finny
Beheerder
Beheerder

Ledenaantal blijft gestaag groeien

Bericht door Finny » 31 oktober 2014, 11:34

Afbeelding

Binnen drie jaar (2011-2014) is het ledenaantal van Dutch Warriors gegroeid tot een aantal van meer dan 150 actieve leden. Het afgelopen half jaar schommelen we met het ledenaantal rond de 170-180 leden. Soms iets meer, soms iets minder. Dit is niet zomaar een aantal: het gaat hierbij om de echt actieve leden binnen de Community. Betrek je ook alle inactieve- en oud-leden dan heeft de Community inmiddels een aantal bereikt van bijna 1400 leden. En dat binnen iets meer dan drie jaar! En het ledenaantal blijft gestaag groeien...

Ondanks deze groei, is de sfeer binnen de Community altijd gebleven zoals deze ook in het begin was. Dat vinden ik en veel andere leden van het eerste uur een onwijs goede prestatie dat mede aan al onze huidige leden te danken is. Jullie zorgen dagelijks voor de sfeer en nodigen vrienden, familie, kennissen en andere gamers uit om ook lid te worden van de Community. We zijn jullie daar heel erg dankbaar voor. Zonder jullie zou de Community niet zijn gegroeid tot wat deze nu is.

We zijn benieuwd naar jullie reacties, wat vinden jullie van de groei en sfeer van de Community?

Keep up the good work!

DutchMarmil

Re: Ledenaantal blijft gestaag groeien

Bericht door DutchMarmil » 31 oktober 2014, 13:23

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd !! toch ? En verder vind ik het in de tijd dat ik er nu bij zit een gezellige/leuke community :)
✯Wise Men Know Their Limits, Great Men Have No Limits✯

jaadava

Bericht door jaadava » 31 oktober 2014, 17:33

De tijd dat ik ik erbij zit vind ik dat de sfeer steeds leuker wordt en ook naarmate je meer mensen beter leert kennen ook veel meer dingen samen leert doen, En natuurlijk is groei ook top en vooral door de goede leidinggevenden!
train insane or remain the same ~ Some random old people told me this and im afriad it's true!
MCign: jaadava Teamspeak: jaadava Twitch: nljaadava

Pannenkoek

Bericht door Pannenkoek » 04 november 2014, 18:54

Ik kom ook weer terug na een lange periode van operaties en herstel

Finny
Beheerder
Beheerder

Bericht door Finny » 05 november 2014, 12:05

Pannenkoek schreef:Ik kom ook weer terug na een lange periode van operaties en herstel
Beterschap en welkom terug :)

Plaats reactie