Plannen voor evenementen

Forum voor alle onderwerpen over de games in Arma
Plaats reactie
BulletM
DW# Community
DW# Community

Plannen voor evenementen

Bericht door BulletM » 20 januari 2015, 18:53

Beste Arma spelers,

Om de server nog aantrekkelijker te maken dan hij al is wil ik graag evenementen gaan houden op de server. Hier wat ideeën wat jullie misschien interessant vinden:

- Team death match: Er worden minimaal twee groepen gemaakt die beide tegenover of op een bepaalde afstand van elkaar op de map spawnen. Binnen een aangegeven kader is het de bedoeling dat je als team samenwerkt om het andere team volledig uit te schakelen. We kunnen als prijs bijvoorbeeld bouwmaterialen weggeven.
- Waardevol transport: Een transport met zeer waardevolle en bruikbare goederen die over de map heen rijdt. Dit kan met AI maar het kan ook met spelers. Men zal na 10 minuten van vertrek van het convoi de begin en eindlocatie te horen krijgen waarna de spelers het convoi moeten stoppen en de waardevolle goederen in handen moeten zien te krijgen.
- Kartrace: Karts behoren eigenlijk tot de DLC maar dit kan uitgezet worden. Het is natuurlijk de bedoeling dat er een parcour word uitgezet om over te gaan karten.

Dit waren de plannen die ik had bedacht. Graag zou ik jullie input ook willen hebben. Die kan je daarom ook in dit topic kwijt. Mijn dank alvast!

J3tze
DW# Community
DW# Community

Re: Plannen voor evenementen

Bericht door J3tze » 20 januari 2015, 19:06

capture the flag?, Lijkt mij mischien ook wel een leuke event van te maken?
Wife: How would you describe me?
Husband: ABCDEFGHIJK.
Wife: What does that mean?
Husband: Adorable, Beautiful, Cute, Delightful, Elegant, Fashionable, Gorgeous, and Hot.
Wife: Aw, thank you, but what about IJK?
Husband: I'm Just Kidding!

Plaats reactie