9,3

Forum voor alle onderwerpen over de game World of Tanks
Plaats reactie
SKAndal

9,3

Bericht door SKAndal » 10 september 2014, 11:39

Oke 9.3 update.

Eerst even de veranderingen copy paste van WoT site.

=======================================
New high-tier light tanks added:

* U.S.A.: T37 (Tier VI), M41 Walker Bulldog (Tier VII), T49 (Tier VIII).

* U.S.S.R.: LTTB (Tier VII), Т-54 Lightweight (Tier VIII).

* Germany: Spahpanzer Ru 251 (Tier VIII).

Changes to Vehicles

The M24 Chaffee Tier V American light tank fully rebalanced.
The KV-1S Soviet heavy tank fully rebalanced, Tier changed from VI to V. Old model of the tank replaced with HD quality visual model.
The KV-85, a new Soviet heavy tank, added to Tier VI to replace KV-1S.
Models of the following vehicles reworked in HD quality: Т-34, IS-7, ISU-152, M5 Stuart, M3 Lee, Jagdpanther.
Enhanced Suspension module for the M46 Patton tank added.
Pz.Sfl.V Tier VII German tank destroyer renamed to Sturer Emil.
Suspension durability for Tier V–VIII light tanks increased.
Maximum battle tier for the M6A2E1 reduced by 1.

Other General Changes and Fixes

The Murovanka map fully reworked; dimensions of the map increased from 800х800m to 1000х1000m; some features of gameplay on the map rebalanced.
Visual effects of explosions and burning added for the following environmental objects: tankers, barrels with fuel, cars, canisters, munition boxes.
Design of the top panel of the Garage reworked.
Following effects of vehicle destruction have been overhauled and expanded: ammunition burning, ammunition exploding, fuel exploding, destruction by ramming and by falling, knocking out of crew, vehicle “drowning” and basic vehicle destruction.
Information about the quality of connection in the server selection menu added.
Chat panel in the Garage reworked: new style of buttons, new mechanics of tab opening, panel scrolling, online player count and the count of players in the Contact list.
Interfaces of battle mode selection, Platoon creation and the Invite Players screens reworked.
Disciplinary penalties for the following instances of unsportsmanlike conduct added: inaction in battle, exiting the battle before vehicle is destroyed, self-destruction.
Awards from the Battle Heroes category can now be obtained by multiple players.
Set of easily-obtainable awards added: Shellproof, Battle Buddy, Spotter, Fire for Effect, Fighter, Duelist, Demolition Expert, Arsonist, Bruiser, Hand of God, Eye for an Eye.
Added bonus to Combat Experience which rewards vehicle non-penetration/ricochet, applicable only when an enemy shell hits the vehicle’s hull (original trajectory of the shell must cross the hull), but does not reduce its HP.
Mechanics of a shell’s ricochet after it hits a vehicle reworked: now it continues to move instead of disappearing.
Sound filter inside the vehicle’s turret reworked.
Removed following awards for the Historical Battles mode with no progress bar: Guardsman and History Maker.
As a result of statistics analysis, excessively high values for obtaining Marks of Excellence lowered.
Tier VIII–X vehicles with transmission in the front are no longer set on fire when a shell hits the transmission.
Effect of tracers on ricochet improved.
Some memory leaks in the battle fixed.
Some crashes and hang-ups of the game client fixed.
Performance of the game client on some PC configurations improved.
Playback of sound effects optimised.
Consumption of video memory reduced.
Fixed issue where a player could not send a complaint about an ally with the reason “Inaction/Bot” in the battle results window.
Fixed issue where shell tracers were displayed on the opposite side of the vehicle after non-penetration.
Fixed some issues with the interface in Strongholds.
Fixed brief rotation of the vehicle upon its spotting in some cases.
Fixed issue, where, upon spotting a vehicle, its tracks were displayed first, followed by the vehicle itself.
Fixed foliage display on medium and long distances with SLI enabled on standard graphics.
Now if a vehicle drowns after its track has been hit, the vehicle will count as destroyed by the player who hit its track.
Fixed issue with the screen resolution reverting to its default setting after a game client restart.
Fixed issues with a tank’s turret falling through the ground after being torn off.
Fixed some issues with interface in the Team Battle mode.
Minor bugs fixed in visual models of the following vehicles: Tiger I, M7, M103, SU-100.
Display of Emblems and Marks of Excellence fixed for the following vehicles: M18 Hellcat, T34, SU-122-44.
Fixed issue with the 120 mm AT Gun T53 mantlet armoring on the T95 tank destroyer.
Fixed issues with incorrect display of penetration marks on mantlets and guns of several vehicles.
Fixed minor discrepancies between damage models and visual models for the following vehicles: StuG III Ausf. G, Panther, M8A1, SU-152.
Display of exhaust fumes for the M44 SPG fixed.

==================================================

Wat vinden we er van?

KV-1s.. Hij word awesome in tier V sowieso. Maar eigenlijk ben ik bang voor nerfs in de toekomst :(.
KV-85!! Fuck jeah. Ik ben heel benieuwd. Als een KV Collector moet ik deze natuurlijk hebben ^^. Ik hoorde ergens al iets over een D10T like gun?

Die nieuwe light tanks heb ik niet echt een mening over. zijn er mensen die de Test server hebben gespeelt?

Cheers
SKAndal/Bart

Wezzy
DW# Community
DW# Community

Re: 9,3

Bericht door Wezzy » 10 september 2014, 15:36

De KV-85 houdt de 122mm, maar zijn rate of fire is ontzettend naar beneden gehaald. Ik zelf vindt het nutteloos om de 122mm te gaan gebruiken. Ik stap dan over op de 100mm.
Ik ben ook bang dat de KV-1S nog meer generft gaat worden, aangezien hij nog steeds een derpgun heeft, en nog steeds 350 damage kan doen met HEAT rounds.

TheMarxman
DW# Community
DW# Community

Bericht door TheMarxman » 11 september 2014, 7:12

De 100mm is bijna dezelfde als de D10T op de IS, hogere ROF, goeie DPM en 170mm pen (D10T heeft 175)
zeker geen slechte gun en veel beter dan de 122mm. Jammer is dat de KV-85 langzamer zal zijn dan de KV-1S nu.

De KV-1S op tier 5 wordt zeker wel goed, met die howitzer, zelfde armor als een KV-1,
snel en als enige nadeel een weakspot bovenop. Die howitzer is ideaal om mee te brawlen.

De Hellcat is wel echt generft, dispersion als je beweegt is zo'n 2x meer. je kunt nog wel snipen maar als je in de problemen komt is terugvuren zinloos...

SKAndal

Bericht door SKAndal » 12 september 2014, 10:13

Ja de Hellcat hebben ze goed tegrazen genomen. Jammer eigenlijk, want het was een tank die de flow van de battle best wel kon veranderen.

Helaas :(.

Ik vraag me af wat ze nog meer kunnen toevoegen aan de game. Uiteindelijk zijn ze wel echt heel erg klaar met nieuwe tanks of techtrees inbouwen. toch?

TeunissenStefan

Bericht door TeunissenStefan » 12 september 2014, 10:47

Ik vond het echt kut om elke keer maar gekild te worden door een hellcat, ik ben er wel blij mee, heb hem toch niet :P
"The only person you are destined to become is the person you decide to be" -Ralph Waldo Emerson

shootinghunter
DW# Community
DW# Community

Bericht door shootinghunter » 15 september 2014, 10:35

Ze hebben de FV304 generfd :@
Mijn kleine funtankje.
I live by the law. Murphy's law.

TeunissenStefan

Bericht door TeunissenStefan » 15 september 2014, 13:23

haha :D
"The only person you are destined to become is the person you decide to be" -Ralph Waldo Emerson

Plaats reactie