DW ook ingame een Clan

Forum voor alle onderwerpen over de game World of Tanks
Gesloten
Leoninski
Memoriam
Memoriam

DW ook ingame een Clan

Bericht door Leoninski » 11 februari 2015, 22:41

Voor degenen die interesse hebben om ingame ook het DW# logo te dragen is er nu ook een clan ingame beschikbaar.
Apply kan via de website: http://eu.wargaming.net/clans/500060570/
تذكر دائما ألا ننسى أبدا (Always remember, never forget)

Flubbles
DW# Community
DW# Community

Re: DW ook ingame een Clan

Bericht door Flubbles » 12 februari 2015, 13:47

Verschillende dingen, je gaat hierbij wel flink achter de ruggen van anderen om.
Heb je hier überhaubt de teamleiders, of beheerders over geraadpleegt?

Dit schaad het samenwerkingsverband dat wij als clan met DW hebben sterk...

Ter verduidelijking, wij hebben er op zich niets op tegen dat DW ook een clan aanmaakt voor hun leden, maar het feit dat dit nu achter on ze rug om gebeurd vinden wij erg naar.

TheMarxman
DW# Community
DW# Community

Bericht door TheMarxman » 12 februari 2015, 13:56

Leoninski, waarom ga je een DW-clan aanmaken zonder dit te overleggen met noch andere leden, noch met mij als teamleader?

Onze clan (PZ1C) is samengevoegd met DW om de WOT-spelende leden een platform te bieden,
Waarna we besloten hebben om spelers de ruimte te geven om te kiezen welke in-game clan ze joinen.
Als we een ingame-clan willen opstarten waar iedereen lid van kan en wil worden moet dat samen opgezet worden,
niet omdat 1 lid besluit dit te doen.

DW heeft geen officiële ingame wot-clan en voorlopig gaat dat ook zo blijven.

BulletM
DW# Community
DW# Community

Bericht door BulletM » 12 februari 2015, 15:31

Ik raad jullie aan dit op teamspeak op te lossen :)

Leoninski
Memoriam
Memoriam

Bericht door Leoninski » 12 februari 2015, 18:53

Flubbles, ja het is overlegd.

Themarxman, fijn dat je eens van je laat horen als teamleider! Daar ben ik echt blij mee.
Ik was al bijna bang dat je echt niet meer online kwam...

De reden dat ik (na overleg met Clan beheer) de ingame clan heb aangemaakt is om de losse spelers een plek te geven indien gewenst. Ook heb ik daarmee een account mee gemaakt waardoor ik op de lagere tiers mee kan doen zonder mijn main account daarvoor te misbruiken, aangezien ik al mijn resources nodig heb voor de tier 10's die ik moet halen.

Voor de rest van wat jij vindt en besluit, moet je dat niet overleggen?
Ik vindt namelijk dat een teamleider zichtbaar aanwezig moet zijn en jij straalt behoorlijk in afwezigheid. Laat staan dat je informatie deelt. In de afgelopen tijd heb ik nog niet eenmaal bericht van jou gezien waarin je de leden informeert over veranderingen in het spel.
En als ik in DW# samenwerkingsverband wil spelen, dan wil ik ook graag het DW# logo hebben, en niet van een andere clan.

Je laatste "officiële" bericht was van oktober vorig jaar... Ik vindt dat niet kunnen dat je als teamleider zo ontiegenlijk weinig van je laat horen en dan nu ineens op je achterpoten gaat staan briesen? Misschien moet je eens wat actiever met de WoT afdeling bezig zijn.
Zeker aangezien het spel voortdurend veranderingen doorvoert die het wel degelijk waard zijn om te vermelden.

Flubbles
DW# Community
DW# Community

Bericht door Flubbles » 12 februari 2015, 20:54

Prima, dit is overlegt, blijft wel bij dat je dit achter onze rug om het gedaan.

Besef even heel goed wat voor een bericht dit naar ons toe is. Besef hoe respectloos dit tegenover ons is.

Ja, we beseffen dat TheMarxman niet erg actief is geweest in zijn rol als teamleider, in ieder geval niet op het forum, maar dit geeft je nog steeds niet het recht om een soort coup d'état te plegen en volledig de teamleider en andere spelers te negeren.
Nogmaals, wij vinden het niet erg dat deze nieuwe clan is opgericht, maar heb wat fatsoen tegenover de personen die je schijnbaar probeert te vervangen.
Wat betreft dat logo, ten tijde dat we de samenwerking met DW waren aangegaan was dit geen eis vanuit DW en een wens vanuit ons om onze identiteit te kunnen behouden. En ja, dat was in overleg gebeurt.

Wat betreft je andere klachten, wij hadden niet door dat dit bij de taakomschrijving hoorde, en hadden moeite met goede evenementen bedenken (zeker met de lage hoeveelheid WoT spelers in het begin) Maar als jij dit simpelweg aan ons had gemeld dan hadden wij nu niet deze frustrerende situatie, and hadden we al dit conflict nu kunnen voorkomen.

Nu, wanneer ben je online? dan kunnen we het er makkelijker over hebben, zonder dat het forum met allemaal negatieve berichten te vullen want schijnbaar liggen de gevoelens aan beide kanten hier hoog.

Joeri
Elite
Elite

Bericht door Joeri » 12 februari 2015, 21:19

Flubbles schreef: Nu, wanneer ben je online? dan kunnen we het er makkelijker over hebben, zonder dat het forum met allemaal negatieve berichten te vullen want schijnbaar liggen de gevoelens aan beide kanten hier hoog.
Dit lijkt me inderdaad een beter idee.
0100100101101011001000000110100001100101011000100010000001100011011011110110110101101101011001010110111001110100011000010110000101110010001000000110111101110000001000000110000101101100011011000110010101110011001000000011101001010000

Leoninski
Memoriam
Memoriam

Bericht door Leoninski » 12 februari 2015, 23:53

Flubbles schreef:Prima, dit is overlegt, blijft wel bij dat je dit achter onze rug om het gedaan.
En? Hoe vaak zijn jullie nu online of laat je weten hoe de indeling is? Ik zie niks anders als een ander lid voor me nu, en niet iemand in de chain of command, dus wie ben jij eigenlijk om mij te proberen naar rechts te richten??
Flubbles schreef:Besef even heel goed wat voor een bericht dit naar ons toe is. Besef hoe respectloos dit tegenover ons is.
Ligt maar net aan je opvatting van respect.
Flubbles schreef:Ja, we beseffen dat TheMarxman niet erg actief is geweest in zijn rol als teamleider, in ieder geval niet op het forum, maar dit geeft je nog steeds niet het recht om een soort coup d'état te plegen en volledig de teamleider en andere spelers te negeren.
Niet alleen op het forum. Ook teamspeak. En daarbij ook de "andere" spelers, daar heb ik weinig mee te maken gok ik, zeker in de trant van jou beredenering.

Flubbles schreef:Nogmaals, wij vinden het niet erg dat deze nieuwe clan is opgericht, maar heb wat fatsoen tegenover de personen die je schijnbaar probeert te vervangen.
Blijkbaar heb je er wel problemen mee. En nee, ik probeer niemand te vervangen maar actief mensen bij elkaar te brengen... Wat al meer is op het eerste zicht als hoe het hiervoor altijd is gegaan zo op het eerste oog te zien.
Flubbles schreef:Wat betreft dat logo, ten tijde dat we de samenwerking met DW waren aangegaan was dit geen eis vanuit DW en een wens vanuit ons om onze identiteit te kunnen behouden. En ja, dat was in overleg gebeurt.
En ik wil graag met het DW# logo spelen.
Flubbles schreef:Wat betreft je andere klachten, wij hadden niet door dat dit bij de taakomschrijving hoorde, en hadden moeite met goede evenementen bedenken (zeker met de lage hoeveelheid WoT spelers in het begin) Maar als jij dit simpelweg aan ons had gemeld dan hadden wij nu niet deze frustrerende situatie, and hadden we al dit conflict nu kunnen voorkomen.
Weer praat je over we. Van wat ik zie is Marxman de teamleider niet jij. En als iemand niet eens doorheeft dat het de functie is van een teamleider om dit soort dingen op te pakken, of op zijn minst te delegeren dan vraag ik me af hoeveel toegevoegde waarde iemand heeft.
En gefrustreerde situatie, een conflict? Waar? Ik zie ze namelijk niet. Dat is wat jij ervan maakt, niet ik.
Flubbles schreef:Nu, wanneer ben je online? dan kunnen we het er makkelijker over hebben, zonder dat het forum met allemaal negatieve berichten te vullen want schijnbaar liggen de gevoelens aan beide kanten hier hoog.
Als je gewoon is op teamspeak kijkt kun je het zien.

NecareQ

Bericht door NecareQ » 12 februari 2015, 23:58

Leoninski schreef:
Flubbles schreef:Prima, dit is overlegt, blijft wel bij dat je dit achter onze rug om het gedaan.
En? Hoe vaak zijn jullie nu online of laat je weten hoe de indeling is? Ik zie niks anders als een ander lid voor me nu, en niet iemand in de chain of command, dus wie ben jij eigenlijk om mij te proberen naar rechts te richten??
Flubbles schreef:Besef even heel goed wat voor een bericht dit naar ons toe is. Besef hoe respectloos dit tegenover ons is.
Ligt maar net aan je opvatting van respect.
Flubbles schreef:Ja, we beseffen dat TheMarxman niet erg actief is geweest in zijn rol als teamleider, in ieder geval niet op het forum, maar dit geeft je nog steeds niet het recht om een soort coup d'état te plegen en volledig de teamleider en andere spelers te negeren.
Niet alleen op het forum. Ook teamspeak. En daarbij ook de "andere" spelers, daar heb ik weinig mee te maken gok ik, zeker in de trant van jou beredenering.

Flubbles schreef:Nogmaals, wij vinden het niet erg dat deze nieuwe clan is opgericht, maar heb wat fatsoen tegenover de personen die je schijnbaar probeert te vervangen.
Blijkbaar heb je er wel problemen mee. En nee, ik probeer niemand te vervangen maar actief mensen bij elkaar te brengen... Wat al meer is op het eerste zicht als hoe het hiervoor altijd is gegaan zo op het eerste oog te zien.
Flubbles schreef:Wat betreft dat logo, ten tijde dat we de samenwerking met DW waren aangegaan was dit geen eis vanuit DW en een wens vanuit ons om onze identiteit te kunnen behouden. En ja, dat was in overleg gebeurt.
En ik wil graag met het DW# logo spelen.
Flubbles schreef:Wat betreft je andere klachten, wij hadden niet door dat dit bij de taakomschrijving hoorde, en hadden moeite met goede evenementen bedenken (zeker met de lage hoeveelheid WoT spelers in het begin) Maar als jij dit simpelweg aan ons had gemeld dan hadden wij nu niet deze frustrerende situatie, and hadden we al dit conflict nu kunnen voorkomen.
Weer praat je over we. Van wat ik zie is Marxman de teamleider niet jij. En als iemand niet eens doorheeft dat het de functie is van een teamleider om dit soort dingen op te pakken, of op zijn minst te delegeren dan vraag ik me af hoeveel toegevoegde waarde iemand heeft.
En gefrustreerde situatie, een conflict? Waar? Ik zie ze namelijk niet. Dat is wat jij ervan maakt, niet ik.
Flubbles schreef:Nu, wanneer ben je online? dan kunnen we het er makkelijker over hebben, zonder dat het forum met allemaal negatieve berichten te vullen want schijnbaar liggen de gevoelens aan beide kanten hier hoog.
Als je gewoon is op teamspeak kijkt kun je het zien.
Spreek elkaar gewoon even aan op teamspeak, dat is voor iedereen makkelijk :)

bvd

Joeri
Elite
Elite

Bericht door Joeri » 13 februari 2015, 11:05

Topic closed ga dit uitspreken op teamspeak en niet via forum bedankt!
[Closed]
0100100101101011001000000110100001100101011000100010000001100011011011110110110101101101011001010110111001110100011000010110000101110010001000000110111101110000001000000110000101101100011011000110010101110011001000000011101001010000

Gesloten