Favoriete Tank

Forum voor alle onderwerpen over de game World of Tanks
Plaats reactie
Vathic
DW# Community
DW# Community

Favoriete Tank

Bericht door Vathic » 13 februari 2015, 11:20

Een topic voor je favoriete World of Tanks tank. Waarin speel je het liefst en waarom?
Meerdere antwoorden mogen natuurlijk ook.

SKAndal

Re: Favoriete Tank

Bericht door SKAndal » 13 februari 2015, 11:28

KV-4!

Of eigenlijk alles van die KV lijn.
Mijn speelstijl is nog al lomp en dat zorgt er voor de dikke armor mij goed uit komt.
De langzame snelheid zorgt er voor dat ik niet als eerste op de front linie ben wat vaak mijn survivability ten goede komt.
Daar naast is de blans tussen alpha en dpm erg fijn vind ik :).

Daar naast speel ik graag in atrys. Op dit moment ben ik bezig in élke arty lijn.

Cheers
Bart

shootinghunter
DW# Community
DW# Community

Bericht door shootinghunter » 13 februari 2015, 11:46

Een echte favoriet heb ik niet maar de matilda, FV304 en Tortoise zijn geweldig. En natuurlijk de Pz 1c.
I live by the law. Murphy's law.

Vathic
DW# Community
DW# Community

Bericht door Vathic » 13 februari 2015, 11:56

En waarom zijn die zo geweldig?

Ik speel niet meer zo vaak met de IS-3 maar elke keer als ik er weer in speel blijf ik het een fijn ding vinden. Het enige wat me echt tegenstaat is mijn geringe ervaring in tier 8 en hoger. Gun is fantastisch en even effectief in tier 10 als in tier 8. Snel wendbaar dus als je veel hogere tier tanks tegen je hebt speel ik hem meer als medium. Met minder hogere tiers meer een frontline brawler. Goede allrounder en heerlijk om te spelen.

Flubbles
DW# Community
DW# Community

Bericht door Flubbles » 15 februari 2015, 22:26

Mijn favoriete tank?
hmm... lastige vraag...
Ik zou zeggen dat ik de ELC, Pz.I.c Hummel en de Pz.Sfl.IVb het leukst te spelen vind.

De ELC omdat hij zowel lekker wendbaar, goede camo heeft EN een lekkere gun.
Van flank naar flank gaant, hit, run, en weer verder. En ook... de ELC hug of death met zijn lage profiel waardoor sommige tanks gewoon niet genoeg gun depression hebben om hem te raken. Het zou je verbazen hoeveel heavies je kunt afslachten als je het goed speelt.

De Pz.I.c vanwege de trolly drive-by's en snelheid waarmee je van alles kan achtervolgen en ontwijken terwijl je ze vol pompt met lood en irritatie.

Pz.Sfl.IVb omdat hij zo'n brede turrethoeken heeft dat hij vrijwel niet hoeft te draaien en daarmee over een heel groot deel van de map supporting fire kan geven. Daarnaast zijn de damage en reload best redelijk voor een arty op zijn tier.

De hummel omdat ik hier net de beginsellen van fatsoenlijke splash damage krijg, en de combinatie van gun eigenschappen mij gewoon goed liggen.

Plaats reactie