Minecraft: Factions, MCMMO, economie en je oude creatie.

Laatste nieuws en ontwikkelingen binnen de DW# Community.
Je kunt via dit forum ook alle oude nieuwsberichten nog eens nalezen.
Plaats reactie
Rups
Elite
Elite

Minecraft: Factions, MCMMO, economie en je oude creatie.

Bericht door Rups » 04 augustus 2014, 0:17

Afbeelding

Geachte Minecraft spelers,

Afgelopen maanden is er veel gebeurd rondom de Minecraft server. De oude map is verwijderd waardoor veel mensen hun gebouwen en spullen zijn kwijtgeraakt en dus ook de interresse in de server. Daarom is er besloten om een testfase van 2 a 3 weken te doen om te kijken hoe de server nu gaat lopen. Meteo heeft het serverbeheer overgenomen
van Leoninski. En heeft onder andere de volgende plugins geinstalleerd die naar ons idee en feedback essentieel zijn voor de server:
- Factions
- McMMO
- HyperConomy
- CraftBook

Maar dat is nog niet alles. We hebben gehoord en gemerkt dat spelers niet blij waren dat hun gebouwen weg waren gegaan in de nieuwe map. Daarom heeft Meteo en Pakoenator besloten mensen een kans te geven hun oude gebouwen terug te krijgen in de nieuwe map. Hiervoor moet je contact opnemen met Meteo via Teamspeak hij zal
je dan uitnodigen op een aparte server met de oude map.
vervolgens moet je aanwijzen waar je oude creatie stond in de server. Meteo zal dan de creatie copieren en op een gewenste plek in de nieuwe map zetten.

We hopen hiermee de interresse in de server terug te krijgen en jullie met volle plezier op de server te zien spelen. Zoals eerder vermeld dit is een testfase van 2 a 3 weken. we kijken in die tijd naar de stabiliteit van de server en zullen de fouten eruit halen. Ondertussen zullen we de server ook op een aantal vote sites promoten.

Voor meer informatie kan je naar mij, Meteo of kijk hier http://www.dutchwarriors.nl/community/v ... m.php?f=74.

We hopen je snel te zien in de server!

PS: check /warp markt

Meteo
DW# Community
DW# Community

Re: Minecraft: Factions, MCMMO, economie en je oude creatie.

Bericht door Meteo » 04 augustus 2014, 0:30

Als iemand is geïnteresseerd om zijn creatie uit de vorige map te halen kan diegene deze week contact met mij opnemen rond en na 19:00. Wanneer de server stabiel blijkt te zijn en goed werkt gaan we kijken naar nieuwe plugin's en worden er evenementen gepland.

Eljol
Elite
Elite

Bericht door Eljol » 05 augustus 2014, 16:55

Very nice!

TeunissenStefan

Bericht door TeunissenStefan » 07 augustus 2014, 19:00

Nu wil ik wel weer een keer minecraft komen doen!
"The only person you are destined to become is the person you decide to be" -Ralph Waldo Emerson

BiggBoss

Bericht door BiggBoss » 07 augustus 2014, 19:19

Ik denk zelf dat je die 2 a 3 weken even moet verschuiven, je zit nu namelijk precies in een vakantie periode. Maar ik zal eerdaags zeker weer online komen :D
Druk bezig met het organiseren voor evenementen voor kinder kanker , website is er nog niet maar ook daar ben ik mee bezig alleen ik ben geen echte designer :( http://www.evkk.nl

Plaats reactie