Hardostan

Aanmelden voor het volledig lidmaatschap kan via dit forum. Na goed- keuring kun je doorgroeien naar Brons, Zilver of Goud-lidmaatschap!
Forumregels
Lid worden? Vul je aanmelding dan serieus in! Regelmatig komen wij aanmeldingen tegen waar slechts een aantal woorden zijn ingevuld.
Deze worden niet geaccepteerd. Vul je motivatie in en vertel wat over jezelf. Kleine moeite toch?

Aanmelden
Gesloten
Hardostan

Hardostan

Bericht door Hardostan » 05 april 2017, 13:21

Naam: Yorma Vermeulen

Clan verleden:
Nope

Motivatie / Vertel iets over jezelf:
Leeftijd 26 jaar Opleiding: MBO algemene operationele techniek. Werk: Procesoperator. Sport: Airsoft Hobby's: Gitaarspelen, Gamen, klussen & tuinieren. Zie het verhaal hieronder vanwaar de interesse in DW. Ik zag mezelf nooit zo als actief lid van iets, en zeker niet met gamen. Maar nu ik accepteer dat ik toch wel geregeld blijf gamen heb ik toch besloten om hier dan ook wat meer vastere gezelschap in te vinden in de vorm van een groep/clan.

Hoe ben je aan ons adres gekomen?
Ik zocht een Nederlandse clan die actief was met het spel Rust. Een tijd terug kwam ik ook al bij DS toen ik voor DayZ aan het kijken was, echter toen niet aangemeld. Nu zag ik ook over Airsoft staan, en dit is ook een sport welke ik ben gaan doen sinds kort en dus ook aansluit bij overeenkomende interesse.

Van welke divisie wil je lid worden?
DW# Community

Daymian
Beheerder
Beheerder

Teamleader-bericht

Bericht door Daymian » 05 april 2017, 20:49

Hey,

Tof dat je volledig lid wilt worden. Ik heb je aanmelding gelezen en deze is in behandeling genomen.
Wat ons betreft ben je van harte welkom.

Voordat we je volledig lidmaatschap geven willen we graag met je kennismaken op Teamspeak. Zo kunnen we je direct wegwijs maken binnen onze Community en je op de hoogte brengen van alle ins en outs. Wel zo prettig toch? Voor nieuwe leden is er een handige Handout waar je alvast het een en het ander kunt lezen.

Wil je even laten weten wanneer je op Teamspeak te vinden bent? Gebruik op Teamspeak dezelfde Nickname als op de website, dan kunnen we je makkelijker herkennen. Je kunt het ons laten weten middels een reactie in dit onderwerp. Je hoeft niet persé met mij een gesprek te doen dus zie je een andere recruiter op teamspeak spreek deze dan gerust even aan.

We hopen je snel te spreken!

Namens de Community,

Daymian

[AANMELDING IN BEHANDELING]
Officiële Clan Mascotte - Community Coördinator - DW# Pyromaniac 2017

Daymian
Beheerder
Beheerder

Teamleader-bericht

Bericht door Daymian » 05 april 2017, 21:02

Hey,

Ik heb je aanmelding goedgekeurd. Je bent nu volledig lid, wat inhoud dat je vanaf nu binnen de Community verder kunt groeien naar Brons, Zilver of Goud-lidmaatschap. Je aanmelding is hierbij afgerond en ik heb deze dan ook gesloten.
Mocht je vragen hebben over je lidmaatschap, dan hoor ik deze graag. Ik sta uiteraard voor je klaar.

Veel plezier binnen onze Community!

Daymian

[AANMELDING GOEDGEKEURD]

Daymian
Beheerder
Beheerder

Teamleader-bericht

Bericht door Daymian » 14 juni 2017, 20:37

Hey,

Het spijt me je te moeten melden dat we je aanmelding/lidmaatschap hebben afgekeurd. Dit kan zijn omdat je niet aan onze voorwaarden voldoet of al lange tijd inactief bent. Ik heb je lidmaatschap/aanmelding afgekeurd met de volgende reden: "Inactief".

Heb je vragen omtrent deze beslissing, laat het mij dan gerust weten.

Daymian

[LIDMAATSCHAP AFGEKEURD]

Gesloten