H1Serialkiller

Aanmelden voor het volledig lidmaatschap kan via dit forum. Na goed- keuring kun je doorgroeien naar Brons, Zilver of Goud-lidmaatschap!
Forumregels
Lid worden? Vul je aanmelding dan serieus in! Regelmatig komen wij aanmeldingen tegen waar slechts een aantal woorden zijn ingevuld.
Deze worden niet geaccepteerd. Vul je motivatie in en vertel wat over jezelf. Kleine moeite toch?

Aanmelden
Plaats reactie
H1Serialkiller
DW# Community
DW# Community

H1Serialkiller

Bericht door H1Serialkiller » 11 april 2018, 21:26

Naam: desley tervelde

Clan verleden:
jah ik heb bij verschillende clans gezeten zo als dgc ngc bij dgc werd je niet gerespecteerd kwa andere leden die met zijn gezondheids reden zat waar ik goed contact mee had en bij ngc was ceo admin daar een was onenigheid over iets waar bij ik clan tag gwn effe voor paar minuten weghad gehaald omdat ik er effe genoeg van had dus ik ben later terug gekomen en werdt alles weggehaald in teamspeak bij mij zonder dat de owner effe met mij ging praten apart dat deed die dus blijkbaar niet zodoende ben ik via h1z1 hiere terecht gekomen na 2 jaar zonder clan

Motivatie / Vertel iets over jezelf:
Ik ben desley ik ben 24 jaar ik hou van gamen ik stream ook af en toe op twitch. ik heb mbo opleiding gedaan als hovenier groenvoorziening ik werk via groenuitzendbureau speciaal voor groenvoorziening en hoveniers werk ik doe aan tafeltennis senioren

Hoe ben je aan ons adres gekomen?
Ik ben hier terecht gekomen via een van jullie clan leden wietgrinder. Ik kwam hem tegen in h1z1 en sindsdien speel ik al tijd met hem in h1z1 zo doende zei die van je kan gewoon komen joinen.

Van welke divisie wil je lid worden?
DW# Community

ShootOrDieTryin

Re: H1Serialkiller

Bericht door ShootOrDieTryin » 12 april 2018, 14:20

Heel actief +1

wietgrinder
DW# Community
DW# Community

Bericht door wietgrinder » 13 april 2018, 22:20

+1 actief lid voor de comunity speeld veel games wat de clan ook speeld zoals pubg csgo etc groeten wietgrinder/kleinestaarman

xLinniexx
DW# Community
DW# Community

Teamleader-bericht

Bericht door xLinniexx » 14 april 2018, 12:31

Hey,

Tof dat je volledig lid wilt worden. Ik heb je aanmelding gelezen en deze is in behandeling genomen.
Wat ons betreft ben je van harte welkom.

Voordat we je volledig lidmaatschap geven willen we graag met je kennismaken op Teamspeak. Zo kunnen we je direct wegwijs maken binnen onze Community en je op de hoogte brengen van alle ins en outs. Wel zo prettig toch? Voor nieuwe leden is er een handige Handout waar je alvast het een en het ander kunt lezen.

Wil je even laten weten wanneer je op Teamspeak te vinden bent? Gebruik op Teamspeak dezelfde Nickname als op de website, dan kunnen we je makkelijker herkennen. Je kunt het ons laten weten middels een reactie in dit onderwerp. Je hoeft niet persé met mij een gesprek te doen dus zie je een andere recruiter op teamspeak spreek deze dan gerust even aan.

We hopen je snel te spreken!

Namens de Community,

xLinniexx

[AANMELDING IN BEHANDELING]

wietgrinder
DW# Community
DW# Community

Bericht door wietgrinder » 14 april 2018, 14:06

welcome Desley :D

Reverse7th
DW# Community
DW# Community

Teamleader-bericht

Bericht door Reverse7th » 16 april 2018, 20:38

Hey,

Ik heb je aanmelding goedgekeurd. Je bent nu volledig lid, wat inhoud dat je vanaf nu binnen de Community verder kunt groeien naar Brons, Zilver of Goud-lidmaatschap. Je aanmelding is hierbij afgerond en ik heb deze dan ook gesloten.
Mocht je vragen hebben over je lidmaatschap, dan hoor ik deze graag. Ik sta uiteraard voor je klaar.

Veel plezier binnen onze Community!

Reverse7th

[AANMELDING GOEDGEKEURD]

wietgrinder
DW# Community
DW# Community

Bericht door wietgrinder » 16 april 2018, 23:56

Welkom maat :D

wietgrinder
DW# Community
DW# Community